همایش جریان‏های تکفیری و پیامدهای آن در عصر حاضر در گلستان برگزار می شود

 

 

 

 

معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، گفت: همایش «جریان‏های تکفیری و پیامدهای آن در عصر حاضر» در شهر گنبد کاووس استان گلستان برگزار می شود.

 

«حجت الاسلام نورعلی دیلم» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب در گرگان، افزود: دبیرخانه کنگره جهانی مقابله با جریان های افراطی و  تکفیری، سومین همایش علمی امسال خود را در تاریخ ۲۸ مهر ماه جاری در سالن فرهنگیان شهر گنبد کاووس با مشارکت مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور برگزار می کند.

 

به گفته وی؛ این همایش با حضور۳۰۰ نفر از علما و روحانیون شیعه و سنی شمال کشور از استان های گلستان، گیلان و مازندران طی ۲ روز همراه با کارگاه آموزشی درسالن فرهنگیان گنبد کاووس برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، با اعلام اینکه «حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد حسن زمانی» معاون بین الملل حوزه های علمیه، «آیت الله سید کاظم نورمفیدی» نماینده ولی فقیه در استان گلستان و دو نفر از علمای اهل سنت استان گلستان از سخنرانان این همایش هستند، گفت: همچنین حجت الاسلام و المسلمین زمانی در روز پنج شنبه در محل موسسه فرهنگی و هنری میرداماد گرگان برای ۱۷۰ نفر از ائمه جماعات غرب استان گلستان سخنرانی می کنند.

 

وی، ادامه داد: «آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی» از مراجع عظام تقلید پیام تصویری ویژه ای برای مراسم ارسال کرده است که آغازگر این همایش خواهد بود.