هشدار تجمع علمای مسلمان لبنان نسبت به فتنه تهدید کننده وحدت اسلامی

 

 

 

 

تجمع علمای مسلمان تاکید کرد: امت اسلامی همچنان در فتنه ای فرو رفته که هدف آن از بین بردن وحدت اسلامی و ضربه زدن به مشی مقاومت است.

 

تجمع علمای مسلمان لبنان روز گذشته در پیام های جداگانه به مقامات کشورمان سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک و تهنیت گفت.  در این پیام ها آمده است: امت اسلامی همچنان در فتنه ای فرو رفته که هدف آن از بین بردن وحدت اسلامی و ضربه زدن به مشی مقاومت است.

 

تجمع علمای مسلمان لبنان تاکید کرد: دولت جدید آمریکا در صدد عقب نشینی از توافق هسته ای و افزایش فشارها بر ایران برای جلوگیری از گسترش توانمندی ها و قدرت موشکی آن است، اما هرگز قادر نخواهد بود جلوی پیشرفت ایران را که تامین کننده منافع امت اسلامی و ملت ایران است، سد کند.

 

در پیام های این تجمع تصریح شده است: برنامه های دشمنان برای فاصله انداختن بین جمهوری اسلامی ایران و ملت های منطقه از طریق رواج دادن فتنه های مذهبی ، طائفه ای، قومی و نژادی، هرگز موفق نخواهد شد اگرچه امکانات زیادی برای آن تدارک دیده اند.

 

تجمع علمای مسلمان لبنان خاطرنشان کرده است: جمهوری اسلامی ایران با فرزندان امت اسلامی همواره براساس وابستگی آنها به اسلام تعامل می کند و دستش به سوی همه مستضعفان جهان دراز است و به پرونده ها و خواسته های آنها اهتمام ویژه دارد.