مراسم تقدیراز حجت الاسلام والمسلمین دکتر گلزاده برگزار شد

 

 

 

 

مراسم تقدیر از فعالیت های حجت الاسلام والمسلمین دکتر گلزاده معاون سابق پژوهشی پژوهشگاه مطالعات تقریبی با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر نبویان معاون فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین دکتر مختاری رئیس پژوهشگاه مطالعات تقریبی و کارکنان پژوهشگاه برگزار شد.

 

 

در این مراسم که شنبه ۱۶ بهمن در پژوهشگاه مطالعات تقریبی برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین دکتر مختاری ضمن تشکر از فعالیت های دکتر گلزاده اظهار داشت  : حجت الاسلام والمسلمین گلزاده در این مدت با تلاش های مستمر خود کمک شایانی به پیشبرد اهداف پژوهشگاه مطالعات تقریبی نمود و ما به همین منظور از ایشان تشکر می کنیم .

 

دکتر مختاری با اشاره به  کلان پروژه شناخت تکفیر و جریان های تکفیری افزود : پنج ماه پیش با دستور آیت الله اراکی دبیر کل محترم مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی کلان پروژه شناخت تکفیر و جریان های تکفیری تصویب و اجرای آن به پزوهشگاه مطالعات تقریبی سپرده شد که در این مدت حجت الاسلام والمسلمین گلزاده با دعوت از صاحب نظران این عرصه و با کمک مدیران گروه های علمی و محققین پیشرفت های چشمگیری در این زمینه کسب نمودند .

 

حجت الاسلام والمسلمین دکتر مختاری در پایان افزود : ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان امیدواریم با پایان ماموریت  در پژوهشگاه مطالعات تقریبی و بازگشت به دفتر تبلیغات اسلامی همچنان در عرصه پژوهشی شاهد موفقیت ایشان باشیم .

 

همچنین در ادامه حجت الاسلام والمسلمین دکتر گلزاده اظهار داشت : نزدیک به سه سال در خدمت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی بودم و در این مدت از هیچ کوششی برای پیشبرد اهداف مجمع دریغ نکردم  .

 

 وی افزود :حدود دو سال  به عنوان معاون فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی حضور داشتم که در این دوسال سعی کردم با ارائه طرح های کلان به آیت اراکی دبیر کل محترم مجمع جهانی تقریب به اعتلای فرهنگ تقریب در جامعه کمک کنم.

 

حجت الاسلام والمسلمین دکتر گلزاده با اشاره به یکسال فعالیت در پژوهشگاه مطالعات تقریبی افزود : در مدت فعالیت در پژوهشگاه هم با کمک مدیران گروه های علمی و محققین پژوهشگاه سعی کردیم جلسات کلان پروژه شناخت تکفیر و جریان های  تکفیری بیشترین بازده را داشته باشد .

 

دکتر گلزاده در پایان بااشاره به اتمام ماموریت خود در مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی افزود : بنده ضمن تشکر از مساعدت های  دکتر مختاری ریاست پژوهشگاه مطالعات تقریبی ، با پایان ماموریت در مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به دفتر تبلیغات اسلامی باز می گردم تا در عرصه دیگر به فعالیت های پژوهشی بپردازم هرچند همیشه دغدغه های جدی تقریبی داشته و دارم .