مدیرکل اداره امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی : امروز جامعه اسلامی بیش از گذشته به نقش آفرینی زنان نیازمند است

 

 

 

دکتر عفت شریعتی، مدیرکل اداره امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، صبح امروز (دوشنبه) در همایش”زن؛ پرورش دهنده جامعه پاک (دامن پاک- جامعه پاک)” که در سالن اجتماعات مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران در قم برگزار شد، اظهار داشت: مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی همواره در جهت تحقق وحدت مسلمانان نقش آفرین بوده است.

 

 

وی همچنین تأکید کرد: ایجاد وحدت به معنای بیداری همه مسلمانان و یکپارچه بودن در مقابل دشمنان است. مجمع تقریب نیز با برگزاری همایش ها و نشست ها، همراه با ملتهای مسلمان گام هایی را برای تحقق هم افزایی بیشتر برمی دارد.

 

مدیرکل اداره امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی افزود: قم شهر عالمان دین و بارگاه حضرت فاطمه معصومه(س) است و باید کوشید این شهر با عظمت را به عنوان شهر قطب فرهنگی جهان اسلام معرفی کرد.

 

وی با بیان اینکه زنان همواره می توانند در جهان نقش آفرین باشند، اظهار داشت: امروز بیش از گذشته جامعه اسلامی به نقش آفرینی زنان و اثرگذاری آنها نیازمند است.

 

دکتر شریعتی با اشاره به تاکیدات امام خمینی(ره) در مورد بانوان افزود: امام راحل(ره) هم برای زنان جامعه نقش بزرگی قائل بودند و معتقد بودند زنان جامعه اسلامی می توانند در تکامل و سعادت جامعه مؤثر باشند.

 

مدیرکل اداره امور بانوان مجمع تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه دشمن برای از بین بردن و تخریب نقش زنان اقدام به برنامه های وسیعی کرده است، اظهار داشت: به همین دلیل باید همه آماده باشند تا بتوانند این نقشه ها را با حضور و عملکرد خوب خود خنثی کنند و اجازه ندهند دشمن به اهداف خود برسد.