مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی حادثه تروریستی اهواز را محکوم کرد

 

در پی وقوع حادثه تروریستی در اهواز و کشته و زخمی شدن قریب به ۱۰۰ نفر از هموطنان عزیزمان، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی طی بیانیه‌ای این حمله ددمنشانه را به شدت محکوم کرد.

 

 

متن بیانیه به شرح زیر است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

“و مَن قُتِل مظلوماً فقد جعلنا لولیّه سلطاناً”

 

خبر وقوع حادثه‌ی تروریستی در مراسم سالگرد هفته دفاع مقدس در شهر شهیدپرور اهواز قلوب همه مسلمانان و بلکه همه ظلم‌ستیزان عالم را جریحه‌دار نمود‌.

 

ملت مومن و شجاع خوزستان چه در سال‌های مبارزه با رژیم منحوس پهلوی و چه در دوران دفاع مقدس همواره در کنار امام راحل بودند و پس از آن نیز با وجود همه‌ی کمبود‌ها در تمامی مقاطعِ پس از دوران جنگ، هیچگاه سنگر دفاع از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی را ترک نگفتند.

 

آنچه در این میان از اهمیت بسزایی برخوردار است، غفلت نکردن از دشمنی است که مدتهاست پنجه‌اش به خون مردم ایران آغشته شده و اخیرا برخلاف أسلاف متظاهر خود، چنگ و دندان نشان‌ می‌دهد و عمال مزدور و بی‌مقدار خود را همچون حیوانات بی‌مهار در منطقه رها کرده تا در یمن و سوریه و بحرین و عراق به خونریزی مشغول شوند.

 

اینک دشمن به زعم باطل خود خواسته با استفاده از گروهک‌های معاند و تجزیه‌طلبی همچون “الأحوازیة” جنایتکار که هنوز وحشگری‌ها و بمب‌گذاری‌های دهه‌های هفتاد و هشتادشان از خاطر مردم خوزستان نرفته است، ناامنی را به داخل مرزهای ایران اسلامی بکشد، اما باید بداند که به زودی دست انتقام الهی از آستین رزمندگان جان برکف سپاه اسلام بیرون آمده و همچون صاعقه‌ای بر سر آنان و مزدوران منطقه‌ای‌شان فرو خواهد آمد.

 

ملت غیور و انقلابی خوزستان امروز باید با انسجام و اتحاد روزافزون _چنان که تا کنون بوده است_ صفوف خود را متراکم کرده و درسی به یادماندنی به آمریکای جنایتکار و مزدوران تجزیه‌طلبش بدهند.

 

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی این حرکت مذبوحانه را شدیدا محکوم کرده و ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار، برای شهیدان عزیز این حادثه علوّ درجات را مسئلت می‌کند.

 

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی