سکوت دولت های عربی، خیانت به اسلام است

دبیرکل مجمع جهانی تقریب اظهار داشت: سکوت امروز دول عربی و اسلامی در قبال جنایات وحشیانه آل سعود در یمن، خیانت بزرگی به اسلام و مسلمین است.

به گزارش خبرنگار تقریب، آیت‌الله “محسن اراکی” دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در گفتگو با خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق و محکومیت شدید جنایات عربستان سعودی علیه مردم یمن اظهار داشت: متاسفانه یک فضای وابستگی و در عین حال استبدادی در برخی حکومت های عربی حکمفرماست که همین مساله مانع از آن می شود که با حریت اسلامی در قبال جنایات ظالم بایستند و از مظلوم یاری کنند.

وی افزود: ما در خصوص جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه نیز همین مساله را به وضوح شاهد بودیم و حتی ملاحظه کردیم که این دولت ها مانع از همدردی مردمشان با مظلومان غزه می شدند.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب همچنین با تاکید بر این که متاسفانه بسیاری از حکام دولت های عربی و اسلامی در منطقه تحت نفوذ آل سعود و آمریکا و اسراییل هستند، خاطرنشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری به صراحت فرمودند جنایات آل سعود و حامیان آن ها علیه مردم غزه بی پاسخ نخواهد ماند و به زودی بینی آن ها به خاک مالیده خواهد شد.