سفر ترامپ به عربستان در جهت اختلاف افکنی میان مسلمانان بود

 

 

 

 

امام‌جمعه مسجد مکی و مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان گفت: سفر ترامپ به عربستان برای حفظ منافع آمریکا، فروش سلاح، گسترش اختلاف میان مسلمانان و حمایت از رژیم اشغالگر قدس انجام شده است.

 

 

مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی، امام‌جمعه مسجد مکی و مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان، در نشست خبری در زاهدان اظهار داشت: آنچه از سفر ترامپ به عربستان مسلم است این‌ است که حضور پرشور و باشکوه ملت ایران در انتخابات، این سفر را برای رئیس‌جمهوری آمریکا تلخ کرد.

 

وی با بیان اینکه حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات بی‌نظیر بود، افزود: ترامپ در سفر خود به عربستان این درس را گرفت که ملت ایران همیشه در صحنه حضوری پرشور دارند.

 

امام‌جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان خاطرنشان کرد: سفر ترامپ به عربستان در راستای منافع آمریکا انجام شد تا بتواند سلاح‌های خود را بفروشد.

 

مولوی عبدالحمید افزود: برای مسلمانان لازم است تا در این شرایط حساس با هم متحد باشند و از تفرقه پرهیز کنند. شماری از کشورهای اسلامی آن‌قدر وابسته هستند که بدون بیگانگان نمی‌توانند کاری انجام دهند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: تا زمانی که اسرائیل فلسطین را آزاد نکند، کشورهای اسلامی نباید با این رژیم رابطه برقرار کنند.

 

مولوی اسماعیل‌زهی با تأکید بر وحدت مسلمانان گفت: اختلاف میان مسلمانان به ضرر اسلام و به نفع رژیم اشغالگر قدس است. زیرا با اختلاف کشورهای اسلامی، هم‌اینک اسرائیل در امنیت کامل به سر می‌برد.

 

امام‌جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان با اشاره به سفر خود به عربستان گفت: در این سفر مطرح کردیم که مردم ایران برای تشرف به مراسم حج علاقه بسیار زیادی دارند.