دیدار و گفتگوی حجت الاسلام والمسلمین فولادی با مراکز چاپ و نشر در نمایشگاه بین المللی تونس

 

 

حجت الاسلام والمسلمین فولادی مسئول غرفه مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با مراکز چاپ و نشر در نمایشگاه تونس دیدار و گفتگو کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین فولادی با اشاره به دیدارهای انجام شده اظهار داشت: خوشبختانه در این چند روز دیدار های متعددی با مراکز چاپ و نشر جهت تبادل ارتباطات و همکاری در غالب تفاهم نامه  انجام شده است.

وی افزود: انشاالله در نظر داریم کتاب هایی را با همکاری این مراکز در کشور لبنان به چاپ برسانیم.

مدیرکل امور مراسمات و امور هنری مجمع جهانی تقریب ابراز امیدواری کرد که با چاپ این کتب در کشور لبنان نشر این کتب به مراکز علمی جهان اسلام با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

وی به تفاهم نامه مجمع جهانی تقریب با یکی از مراکز موفق نشر لبنان اشاره کرد و گفت: این مرکز  موفق نشر کتاب لبنان امسال بسیاری از کتاب های خود را در زمینه علما بالاخص در مورد امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در این نمایشگاه عرضه نموده که مورد استقبال بازدیدکنندگان شیعه و اهل سنت قرار گرفته است.

مسئول غرفه مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به حضور گسترده علاقمندان به کتاب های تقریبی تاکید کرد: بیشتر بازدید کنندگان از غرفه مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی دانشجویان و طلاب کشور های اسلامی هستند.

وی در پایان خطر نشان کرد: علاوه بر دعوت از طلاب و دانشجویان بازدید کننده برای حضور در ایران، کتابی حاوی لیست تمامی آثار و کتب مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به آنها اهدا می شود.