دیدار هیات نخبگان اهل سنت استان سیستان و بلوچستان با حجت الاسلام والمسلمین لطفیان

 

 

 

 

 

هیات نخبگان و مولوی های اهل سنت استان سیستان و بلوچستان که به همت مرکز گفتگوی مذاهب اسلامی در پژوهشگاه مطالعات تقریبی حضور دارند با حجت الاسلام والمسلمین لطفیان دبیر شورای برنامه ریزی مدارس اهل سنت دیدار و گفتگو کردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین لطفیان با اشاره به اهمیت وحدت در جامعه اظهار داشت: مقام معظم رهبری و مراجع عالیقدر همیشه پرچم دار وحدت اسلامی بوده اند و اندک جماعت تفرقه افکن نمی توانند به وحدت مسلمین در ایران خدشه ای وارد نمایند.

دبیر شورای برنامه ریزی مدارس اهل سنت تاکید کرد: استکبار و کشورهای غربی با ایجاد جنگ های قومیتی و مذهبی به دنبال ایجاد اسلام هراسی در دنیا هستند زیرا می دانند اگر مسلمانان منطقه متحد شوند اسلام تمام دنیا را فرا خواهد گرفت.

وی با اشاره به فعالیت های دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس اهل سنت افزود: این دبیرخانه با نگاه مصون سازی و خدمت رسانی به اهل سنت راه اندازی شده است و امیدواریم با حمایت های شما فعالیت های خود را گسترده تر نماید.

وی تصریح کرد: خدمات علمی و آموزشی ، خدمات بیمه و شهریه ، رفع مشکلات نظام وظیفه و یکسان سازی مدارک از فعالیت های اصلی دبیرخانه است که به صورت شفاف زیر نظر علمای اهل سنت انجام می شود.