دیدار هیاتی از فعالان فرهنگی کشور یمن با معاون فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

 

 

 

 

 

 

هیاتی از فعالان فرهنگی کشور یمن ضمن حضور در پژوهشگاه مطالعات تقریبی با حجت الاسلام والمسلمین دکتر نبویان معاون فرهنگی مجمع جهانی تقریب و رئیس پژوهشگاه مطالعات تقریبی دیدار و گفتگو کردند.

 

در این دیدار که به همت مرکز گفتگوی مذاهب اسلامی برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین دکتر نبویان ضمن خوشامدگویی به مهمانان اظهار داشت: ما به شما مردم غیور کشور یمن افتخار می کنیم و مطمئنیم که پیروزی نهایی با مردم یمن است.

وی افزود: مهمترین موضوع بعد از پیروزی در جنگ با دشمن این است که باید کشور را با استفاده از نخبگان و جوانان اداره کنید.

دکتر نبویان با اشاره به اهمیت موضوعات فرهنگی گفت: کار فرهنگی ضروری ترین کار هر ملت است و باید برای اعتقادات و مبانی مردم کارهای فرهنگی انجام شود. زیرا تا اعتقادات و مبانی اصلاح نشود نمی توان اسلام ناب را گسترش داد.

معاون فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تاکید کرد: مجمع جهانی تقریب آمادگی دارد تا دوره های کوتاه مدت و بلند مدت مبانی نظام سیاسی اسلام را برای نخبگان یمنی برگزار نماید.

رئیس پژوهشگاه مطالعات تقریبی در پایان گفت: با توجه به هجمه های دشمنان به معارف اسلامی این وظیفه ماست که بتوانیم خوراک فکری مناسب را در اختیار دانشجویان قرار دهیم زیرا مهمترین قشر هر جامعه قشر دانشجوی آن است که آینده یک کشور را می سازد.