دیدار مدیرعامل خبرگزاری تقریب با حجت الاسلام والمسلمین دکتر مختاری

 

دکترسعید فانیان مدیرعامل محترم خبرگزاری تقریب عصر روز یکشنبه با حجت الاسلام والمسلمین دکتر مختاری رئیس پژوهشگاه مطالعات تقریبی دیدار کردند.

 

طی این دیدار که در پژوهشگاه مطالعات تقریبی برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین دکتر مختاری با ارائه راهکارهایی جهت ارتباط بیشتر پژوهشگاه و خبرگزاری تقریب افزود : محور کاری دو مجموعه تقریب مذاهب می باشد به همین منظور ما در پژوهشگاه مطالعات تقریبی خواهان ارتباط بیشتر با خبرگزاری تقریب هستیم .

رئیس پژوهشگاه مطالعات تقریبی با اشاره به اهمیت موضوع پژوهش تصریح کرد : زیربنای کار تقریبی پژوهش بوده و در واقع فلسفه تشکیل پژوهشگاه مطالعات تقریبی اهمیت پژوهش در موضاعات تقریبی می باشد.

دکتر مختاری ضمن اعلام تشکیل مرکز حوار در پژوهشگاه مطالعات تقریبی افزود : هدف ما از ایجاد مرکز حوار افزایش سطح روابط با مسلمانان کشورهای دیگر بوده وبر همین اساس قرار شده هیاتی از اندونزی به ایران سفر کند .

حجت الاسلام والمسلمین دکتر مختاری در پایان با اشاره به ضرورت ارتباط اساتید حوزه با مسلمانان جهان اسلام بیان کرد: باید اساتید حوزه و علما به منظور ارتباط تنگاتنگ با مسلمانان مذاهب دیگر به کشورهای اسلامی اعزام شوند تا ارتباط علمای شیعه وسنی عینیت بیشتری پیدا کند .

دکترفانیان مدیرعامل خبرگزاری تقریب هم با اشاره به گستردگی فعالیت های خبرگزاری تقریب تصریح کرد: هدف ما در خبرگزاری تقریب پوشش اخبار و رویدادهای چهان اسلام با رویکردی تقریبی می باشد که این موضوع حساسیت کار ما را دو چندان می کند .

مدیر عامل خبرگزاری تقریب ضمن بررسی مخاطبین خبرگزاری تقریب افزود : در یکسال گذشته تعداد مخاطبین سایت افزایش چشمگیری داشته که این موضوع به دلیل اتفاقات پیش آمده در جهان اسلام والبته انسجام و هماهنگی پرسنل خبرگزاری تقریب می باشد .

وی درپایان با اشاره به اینکه در چند سال اخیر ارتباط بین پژوهشگاه و خبرگزاری تقریب با فراز و فرود هایی همراه بوده بیان داشت : مجموعه خبرگزاری تقریب همچون پژوهشگاه خواهان افزایش سطح روابط با پژوهشگاه مطالعات تقریبی می باشد.