دیدار تهیه کننده و بازیگر سینما و تلویزیون با معاون فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب

 

 

 

 

 

رضا آشتیانی تهیه کننده و بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص همکاری های مشتر ک رسانه ای در حوزه مباحث تقریبی با حجت الاسلام والمسلمین دکتر نبویان معاون فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و رئیس پژوهشگاه مطالعات تقریبی دیدار و گفتگو کرد.

 

در این دیدار آقای آشتیانی با تاکید بر امکان ساخت فیلم های بلند، کوتاه و کلیپ در موضوعات تقریبی گفت: هنرمندان ارزشی نیاز به پشتیبانی لازم برای ساخت مجموعه های فاخر دینی دارند.  اگر این بستر فراهم شود ما شاهد تحولات شگرفی در جهان اسلام خواهیم بود.

بازیگر نقش جابرابن عبدالله انصاری ابراز امیدواری کرد: مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی می تواند راهی نو برای ارائه اندیشه های جدید انقلاب اسلامی ایران باز کند.

در ادامه مهندس میرمهدی از فعالان این عرصه گفت: ظرفیت های بسیار مناسبی جهت پیشبرد اهداف تقریبی در سینما و تلویزیون وجود دارد که باید بستر عملیاتی آن در مجمع جهانی تقریب فراهم گردد و هنرمندان معتقد و زبده بکار گیری شوند.

وی تصریح کرد چنانچه مدیران ارشد مجمع جهانی تقریب بر این فعالیت ها مصمم باشند، آمادگی کامل برای راه اندازی این بخش از فعالیت ها وجود دارد.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین دکتر نبویان قول مساعد داد در حد مقدورات تعریف شده مجمع جهانی تقریب،همکاری های بایسته با اینگونه طرح ها صورت پذیرد.

دکتر نبویان اداره کل مراسمات و امور هنری مجمع جهانی تقریب را مکلف کرد طرح های پیشنهادی این هنرمند توانا را بررسی و نتیجه را اعلام نمایند.

گفتنی ست رضا آشتیانی بازیگری را در سال ۱۳۵۹ با فیلم انفجار آغاز و در ادامه در فیلم های مثل عقاب ها، قربانی، فرار از جهنم، مجروح جنگی، خاک سرد و چهلمین روز ( نقش جابر ابن عبدالله انصاری ) به ایفای نقش پرداخته است.