دیدار اعضاء کمیسیون اوقاف و شئون دینیه پارلمان عراق با آیت الله العظمی علوی گرگانی

 

 

 

اعضاء کمیسیون اوقاف و شئون دینیه پارلمان عراق به همراهی مدیر مجمع الحوار الاسلامی با حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی دامت برکاته دیدار کردند.

 

حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی ضمن خوش آمدگویی و تشکر از اهتمام اعضاء پارلمان عراق به فرهنگ اسلامی فرمودند: برخی به دنبال مطامع دنیوی خود و چپاول اموال ملت ها به اسم دین اقدام به جنایت و ریختن خون بیگناهان می کنند.

 

مرجع تقلید شیعیان در ادامه افزودند :  درحقیقت اینها دین را وسیله دنیا طلبی خود کرده اند. وظیفه همه مسلمانان حفظ دین و آبروی دین است.

ایشان با اشاره به مسئولیت کمیسیون اوقاف عراق در برنامه ریزی این کشور تاکید کردند : شما نیز که در راس برنامه ریزی و قانون گذاری هستید خود را شرعا موظف به تنظیم قواعد و قوانین سازنده در راه اصلاح جامعه از فساد بدانید. و الحمدلله متوجه این مهم هستید و از خداوند متعال توفیقات روز افزون برای شما مسالت دارم و سلام مرا به مردم عراق و خادمان دین و شریعت در سرزمین مقدس عراق برسانید.

 

خاطر نشان می شود درابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سلمان نگهبان میهمانان را محضر آیت الله العظمی معرفی نموده و دغدغه ایشان را در مورد اختلاف بین مسلمین و جریانهای تکفیری اعلام کردند.