حجت الاسلام شهریاری: مقاومت شعار وحدت بخش جهان اسلام است

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تاکید کرد: حمایت از فلسطین و قدس شریف و مقابله با رژیم صهیونیستی یکی از مظاهر رویش وحدت و انسجام اسلامی است.

حجت الاسلام «حمید شهریاری» در نشست تحلیلی – تبیینی به مناسبت یوم الله قدس با عنوان «آزادی قدس نزدیک است» گفت: رژیم نژاد پرست و جعلی صهیونیستی با پشتوانه نظام سلطه بخشی از سرزمین امت اسلامی را اشغال و یک ملت را از موطن خود آواره کرده است.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در ادامه ب اشاره به بحران‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی رژیم صهیونسیتی اظهار داشت: این رژیم در داخل مرزهای خودش نیز انسجام ندارد و چون بر اساس ظلم بنا شده است، پایدار نخواهد ماند.

شهریاری تاکید کرد: اکنون تل آویو در تیررس موشک های حزب الله لبنان، غزه و مقاومت فلسطین قرار دارد و اکنون رژیم صهیونیستی هر کجا وارد مرزهای لبنان و سوریه و فلسطین می شود با خفت و خواری در کمتر از یک ماه مجبور به خروج شده است.

وی گفت: این رژیم کودک کش جز قتل و کودک کشی و غارت چیزی ندارد و آنچه به جهان عرضه کرده، جنگ است و گروهای تکفیری نیز ناشی از همین تفکرات رژیم صهیونیستی شکل گرفت.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در ادامه به عادی سازی روابط برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونسیتی اشاره کرد و افزود: رژیم صهیونسیتی می‌خواست ارتباطات مخفی با کشورهای اسلامی داشته باشد اما امروز دست جاسوسان مخفی دولتی رو شده است.