تقدیر اساتید دانشگاه الزیتونیه از اراده جدی جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با استکبار ودفاع از فلسطین

 

 

حجت الاسلام والمسلمین فولادی مدیرکل انتشارات و مراسمات مجمع جهانی تقریب در دیدار با تعدادی از اساتید دانشگاه الزیتونیه به شبهاتی که گروه های سلفی و وهابیون ایجاد کرده بودند پاسخ داد.

 

وی نگاه مجمع جهانی تقریب را نگاهی فرا مذهبی خواند و افزود: در شرایط امروز جهان اسلام، که مخالفین دنبال ایجاد فتنه و انشقاق در منطقه هستند تنها راه حل بحران ها حضور جدی اندیشمندان و اساتید جهان اسلام درکنار یکدیگر است تا با تعامل و همفکری این مشکلات را مرتفع نمایند.

در ادامه اساتید ودانشجویان دانشگاه الزیتونیه از اراده جدی جمهوری اسلامی در مبارزه با استکبار ودفاع از آرمان فلسطین تشکر کردند و خرسندی خود را از موفقیت های هسته ای جمهوری اسلامی ابراز نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین فولادی در ادامه افزود: اساتید و دانشجویان تمایل خود را جهت سفر به ایران و قرار گرفتن در فضای حوزه علمیه قم ودیدار با اهل سنت ونمایندگان مجلس شورای اسلامی وخبرگان رهبری ابراز نمودند وبرای آنها توضیح دادم که در ایران برادران شیعه واهل سنت در کنار هم از اقوام مختلف زندگی می کنند.

وی با بیان اینکه باید ترتیبی اتخاذ شود که آن دسته از اساتید که نسبت به ایران دیدگاهی غیر واقعی دارند به ایران سفر کنند اظهار داشـت: امیدوارم اساتید دانشگاه الزیتونیه با سفربه ایران با حقایق وحدت وبرادری ایرانیان آشنا شوند و در دیدار با علما و شخصیت های تقریبی ، موجبات وحدت عملی فراهم آید.