برگزاری نمایشگاه طلایه داران نقد وهابیت

نمایشگاه طلایه داران نقد وهابیت با حضور ۳۰ نهاد فرهنگی و حوزوی  در دفتر تبلیغات قم برگزار شد.

مرکز تخصصی ائمه اطهار(ع)ـ کمیته حقوق بشر شیعیان عربستان سعودی ـ مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ـ مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم ـ بنیاد و مرکز تخصصی امامت ـ جامعه المصطفی العالمیه از جمله نهادهای شرکت کننده در این نمایشگاه هستند.
همچنین مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با حضور فعال در این نمایشگاه به عرضه کتاب های چاپ شده توسط انتشارات مجمع پرداخت.
از جمله کتبی که در غرفه مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی  به نمایش گذاشته شده است می توان به بیانات رهبر انقلاب اسلامی پیرامون تقریب مذاهب اسلامی، سلسله من رواه التقریب از آیت الله تسخیری، فی اقوال شهید المحراب آیت الله سید محمد باقر حکیم و سلسله آثار و بیانات شیخ محسن اراکی اشاره کرد.

از دیگر محصولاتی که در این نمایشگاه عرضه شده است می توان به مجموعه نرم افزارهای طلایه داران تقریب، راهکارهای اندیشه ای و کاربردی تحقق تقریب مذاهب اسلامی، امت اسلامی از تنوع مذهبی تا فرقه گرایی اشاره کرد.

بدایه المجتهد و نهایه المقصد، سنن التطور الاجتماعی فی القرآن الکریم، امت اسلامی، چالش ها و راهکارها، التاویل فی مختلف المذاهب، السید جمال الدین اداعیه التقریبو اتجدیدالاسلامی و الاجل فی التفسیر الاسلامی از دیگر کتبی است که دراین غرفه عرضه شده است.

مجموعه کتاب های فقه الامام علی در قالب های مختلف، الضمان فی الفقه الاسلامی، الرواه المشارکونف التحدیات المعاصر، الاعتکاف، مسیر التقریب، محمد اقبال لاهوری، فضایل الثقلین، الانموذج اسلامی المتربیه السیاسیه المعاصره، اعاده کتابه التاریخ و امر بالمعروف و نهی عن از منکر از دیگر کتابی هایی است که در این غرفه عرضه شده است.

از دیگر کتبی که در این غرفه در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است می توان به کتاب السیده نفیس، الامامان الحسن و الحسین فی احادیث المشترک شیعه و سنی، جهانی شدن جهان اسلام، النصوص الاقتصادیه من القران و السنهف مختار الاحادیث النبویه و الحکم المحمدیه، الحج فی الحادیث المشترکه بین السنه و الشیعه و المبانی الفقیه الثوره الامام الحسین بن علی(ع) اشاره کرد.

البنا علی القبور، شیعه و سنی همه مسلمان هستند، پشینه تقریب، سیره پژوهی در غرب، حرکت اسلامی سودان، چالش های معاصر و برنامه رویارویی اسلامی، الشفاعه، مجتمعنا، سیره پژوهی در غرب گزیده متون و منابع، الانموذج الاسلامی لتربیه السیاسیه المعاصره و فضایل الثقلین از جمله آثاری است که دراین نمایشگاه عرضه شده است.

خاطر نشان می شود این نمایشگاه از ۲۷ دی تا ۱ بهمن دایر است.