بازدید دکتر مختاری از بخش های مختلف دانشگاه مذاهب اسلامی / تصاویر

 

 

 

 

ریاست محترم دانشگاه دکتر مختاری در اولین روزهای حضور خود در دانشگاه مذاهب اسلامی از بخش های مختلف اداری و آموزشی دانشگاه بازدید و با مسئولان و کارکنان هر بخش گفت وگو کرد.

 

 

به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد حسین مختاری که اخیرا از سوی هیأت محترم امنا به ریاست جدید دانشگاه مذاهب اسلامی منصوب شد، روز دوشنبه ۴ بهمن ماه به همراه معاون اداری و مالی و مدیرکل حوزه ریاست از ساختمان ها و بخش های مختلف بازدید کرده و در جریان روند فعالیت های معاونت ها و ادارات دانشگاه قرار گرفتند.

 

دیدار و گفت وگوهای متعدد با معاونان آموزشی، پژوهشی، اداری و مالی، فرهنگی و دانشجویی، مدیران و کارکنان بخش های مختلف و در جریان قرار گرفتن از مسائل و مشکلات موجود و اقدامات صورت گرفته از برنامه های دکتر مختاری در روزهای اول کاری است.

 

بازدید از کتابخانه و مرکز اسناد دانشگاه به عنوان یکی از غنی ترین و ارزشمندترین کتابخانه ها در حوزه علوم و معارف اسلامی،حضور در نماز خانه، ساختمان آموزش و اداره امور کلاسها و محل تحصیل دانشجویان و همچنین محل استقرار و دفاتر مدیران محترم گروه های آموزشی فقه و حقوق امامیه، فقه و حقوق شافعی،گروه فقه و حقوق حنفی،علوم قرآن و حدیث،گروه فلسفه و کلام اسلامی، ادیان و مذاهب، گروه ادبیات عرب و گروه تاریخ اسلام نیز در این بازدید مورد توجه قرار گرفت.

 

گفتنی است ریاست محترم دانشگاه طی روزهای آینده از معاونت ها و ادارات دیگر دانشگاه نیز بازدید کرده و جلساتی نیز با دانشجویان خواهد داشت.