شهید حججی با عزمی پولادین کاروان شهدای کربلا را تداوم بخشید

 

 

 

 

آیت الله “محسن اراکی” دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پیامی شهادت شهید محسن حججی را تبریک و تسلیت گفت.

 

 

به گزارش خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی تقریب، متن این پیام به شرح زیر است:

 

باسمه تعالی

 

«من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه»

 

حججی با قامتی راست و عزمی پولادین کاروان شهدای کربلا را تداوم بخشید. او و یارانش که از قبیلۀ آل محمداند شهادت را کرامت می شمرند و برای آنان هیچ لذتی برتر از لذت وصل یار در محراب عشق خونین نیست.

 

 شهادت آرزوی بندگان مخلص خداست زیرا که برترین گواهی بر صدق پیمانی است که با معشوق بستند.خوشا به حال آنانکه پای پیمان عشق ایستادند و با قامتی راستین ، سر بر محراب خونین عشق نهادند وبا خون خویشتن نامۀ وفای به پیمان بامعشوق را امضاء کردند (وَ الَّذي جاءَ بِالصِّدْقِ وَ صَدَّقَ بِهِ أُولئِکَ هُمُ الْمُتَّقُونَ ، لَهُمْ ما يَشاؤُنَ عِنْدَ رَبِّهِمْ ذلِکَ جَزاءُ الْمُحْسِنينَ.( زمر ۳۳-۳۴). آری اینان فرمودۀ خدا را که «کونوا مع الصادقین» نه با گفتار که با همۀ هستی خویش به صحنۀ عمل درآوردند و سر خویش را به نشانۀ وفای به عهد در طبقی از عشق خونین پیشکش آستان یار کردند.

 

خداوندا، بارالها، محبوبا، این قربانی عزیز را از مادر و پدرسربلند و استوارش قبول بفرما، ای معشوق دلهای ایرانیان و ای پروردگار جهانیان این کشتۀ راهت را از ملت همیشه رزمنده و شهید پرور بپذیر و در مهمانخانۀ وصلت و در بزم یاران خالصت جای ده، عزیز پروردگارا ما را نیز همراه و همداستان این شهید و سالار شهیدان آل محمد(ص) یعنی حسین فاطمه و علی مقرر فرما، خداوندا به رزمندگان پایدار ما توفیق انتقام خون این عزیز و دیگر شهیدان ما را از دشمنان عطا فرما و ریشۀ یزیدیان و طاغوتیان از صفحۀ روزگار برانداز و روزگار مهدی آل محمد را پیش انداز و ما را لایق حضور حضرتش بفرما.

 

محسن اراکی

۲۰/۵/۱۳۹۶