دیدار مدیر مرکز گفتگوی مذاهب اسلامی با معاون فرهنگی آموزش پرورش استان کردستان

 

 

 

حجت الاسلام والمسلمین نگهبان مدیر مرکز گفتگوی مذاهب اسلامی با آقای نریمانی  معاون فرهنگی پژوهشی آموزش پرورش استان کردستان دیدار و گفتگو کرد.

 

معاون فرهنگی پژوهشی آموزش پرورش استان کردستان در ابتدا گفت: با توجه به اینکه دشمن همیشه مترصد سو استفاده از نارضایتی مردم برای ایجاد توطئه است کار در استان کردستان بسیار حساس است.

وی با اشاره به همکاری بین آموزش و پرورش و روحانیت افزود: بر اساس نیازسنجی های انجام گرفته کمیته مشترک آموزش پرورش و معلمان را راه اندازی کردیم که در حال حاضر فعال است.

وی تاکید کرد: متاسفانه در چند سال اخیر دیده شده که فرقه انحرافی وهابیت با هزینه هنگفت در حال فعالیت های زیر زمینی در استان کردستان است که همین موضوع اهمیت کار فرهنگی را دو چندان می کند.

معاون فرهنگی پژوهشی آموزش پرورش استان کردستان در پایان افزود: با توجه به حساسیت کار فرهنگی در استان های مرزی امیدواریم مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی دوره هایی تقریبی پژوهشی برای فرهنگیان استان کردستان برگزار کند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین نگهبان مدیر مرکز گفتگوی مذاهب اسلامی ضمن ابراز خرسندی از این دیدار به تشریح فعالیت های مرکز گفتگوی مذاهب اسلامی و معاونت فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی پرداخت.

وی گفت: معاونت فرهنگی مجمع جهانی تقریب آمادگی برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی پژوهشی با محوریت وحدت و تقریب را دارد. همچنین آمادگی برگزاری نشست‌های علمی و گفتمانی وجود دارد.

مدیر مرکز گفتگوی مذاهب اسلامی در پایان تاکید کرد با برنامه ریزی هدفمند می توان فعالیت های پژوهشی تقریبی را در استان کردستان گسترش داد.