حفظ وحدت، رمز نابودی کامل داعش است

 

 

 

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق خواستار حفظ وحدت بین اقشار مختلف این کشور شد و تأکید کرد: حفظ وحدت رمز نابودی کامل داعش است.

 

” سید عمار حکیم” در سی و یکمین همایش مبلغان که در شهر نجف اشرف برگزار شد، نقش مبلغان در پخش بذر امید در جامعه را مهم توصیف کرد و گفت: جامعه در یاس و ناامیدی قرار دارد و مبلغان نقش بسیار اساسی در افزایش امید مردم دارند.

 

وی رزمندگان عراقی برای پاکسازی اراضی این کشور از لوث تروریسم را آماده دانست و افزود: عملیات آزادی سازی موصل یکی از مهمترین عملیات‎های ملت عراق در برابر تروریسم است؛ با آزادی موصل طومار داعش پرچیده شده و مردم این کشور از شر این جریان تروریستی و افکار منحرفش راحت خواهند شد.

 

عمار حکیم تصریح کرد: مردم عراق با وجود مشکلات فراوان توانستند داعش را در این کشور زمین گیر کنند، زیرا آنان فقط در برابر خداوند سجده می کنند و ذلت و خاری در برابر تروریسم را نمی‎پذیرند.

 

وی تأکید کرد: توصیه و راهنمایی حضرت آیت الله سیستانی که مانند یک پدر دلسوزی برای ملت عراق است و همچنین صبر و اراده مردم از دیگر عوامل عدم پیشروی داعش در این کشور است.

 

عمار حکیم حفظ وحدت را یکی از مهمترین اولویت‎های عراق خواند و بیان داشت: ملت عراق باید اتحاد و یکپارچگی خود را  در برابر دشمنان حفظ کنند؛ آزادی سایر مناطق اشغالی و دست یابی به آرمان و  اهداف ملت عراق احتیاج به وحدت عمومی دارد.

 

وی نقش علما در بیداری و حفظ هوشیاری جامعه در برابر مسائل روز عراق را مهم توصیف کرد و افزود: اتهام به مسلمانان و افراد متدین به دور از انصاف و اقدامی غیر صحیح است.