حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مختاري در نمازجمعه مسجد استقلال اندونزي

 

هئيت ايراني مستقر در كشور اندونزي متشكل از رئیس پژوهشگاه مطالعات تقریبی ،رايزن فرهنگي جمهوري اسلامي ايران ،رئيس دانشگاه اديان و مذاهب اسلامي ، رئيس حوزه علميه امام رضا(ع) و ، جمعه ۳۰/۸/۹۳ با حضور در مسجد استقلال اندونزي در نماز جمعه شركت كردند.

به گزارش واحد خبر و اطلاع رساني رايزني فرهنگي ايران در كشور اندونزي، در اين مراسم حجت‌الاسلام و المسلمين رشاد رئيس حوزه علميه امام رضا(ع) شهر تهران، حجت‌الاسلام و المسلمين نواب رئيس دانشگاه اديان و مذاهب اسلامي ، حجت الاسلام و المسلمین دکترمختاری رییس پژوهشگاه مطالعات تقریبی و دكتر حجت‌الله ابراهيميان رايزن فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در كشور اندونزي حضور داشتند.

حجت‌الاسلام و المسلمين رشاد در مراسم نماز جمعه استقلال اندونزي طي سخناني ابراز داشت: دين اسلام يك دين اخلاق محور است و پيامبر(ص) با اخلاق حسنه‌اي كه داشت تمام قلوب را تسخير خود كرده است.

وي ابراز داشت: قرآن كريم معجزه پيامبر(ص) بود و از سوي ديگر اخلاق حسنه پيامبر(ص) نيز ديگر معجزه به شمار مي‌رود و ما بايد همواره از اين اخلاق استفاده كرده و در گسترش آن تلاش كنيم.

رئيس حوزه علميه امام رضا(ع) گفت: دشمنان تلاش مي‌كنند كه اين رافت اسلامي را از بين ببرند كه قطعا موفق نخواهند شد و بايد مسلمانان در سرتاسر جهان هوشيار بوده و اجازه ندهند چهره اسلام خشن جلوه داده شود.

حجت‌الاسلام و المسلمين رشاد گفت: دشمن كه متوجه نشر يافتن اسلام شده است، به فكر تخريب اسلام افتاده كه براي اين امر نيز برنامه‌ريزي‌هاي گسترده‌اي انجام داده و نبايد به اهداف شوم خود برسد.

وي با اشاره به موقعيت جمهوري اسلامي در منطقه گفت: ايران امروزه به يك ابرقدرت در منطقه تبديل شده و تمام دشمنان اسلام را به زانو در آورده است.

رئيس حوزه علميه امام رضا(ع) بيان داشت: ايران مدافع اسلام و برپا كننده نظام اسلامي است و به همين منظور با همه توان از دين مبين اسلام دفاع خواهد كرد و اجازه نمي‌دهد كه اين دين خدشه دار شود.

حجت‌الاسلام و المسلمين رشاد بيان داشت: امروزه رزمندگان از دو جناح در فلسطين و لبنان، با موشك‌هاي ايراني رژيم صهيونيستي را به زانو در آورده است كه اين نشان دهنده قدرت نظام اسلامي ايران است.