بیانیه مجمع جهانی تقریب در مورد پیروزی اخیر حزب الله در برابر رژیم صهیونیستی

مجمع تقریب مذاهب اسلامی، ضمن محکوم کردن تجاوزهای رژیم صهیونیستی به لبنان، پیروزی قهرمانان حزب الله علیه رژیم صهیونیستی در مزارع شبعا را به دبیر کل حزب الله و نیروهای مقاومت تبریک گفت. .

متن بیانیه مجمع تقریب مذاهب به مناسبت پیروزی اخیر حزب الله در مزارع شبعا به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

واعدوا لهم ما استطعتم من قوۀ و من رباط الخیل ترهبون به عدو الله وعدوکم …”

و هر چه در توان دارید از نیرو و اسبهاى آماده بسیج کنید تا با این (تدارکات) دشمن خدا و دشمن خودتان را بترسانید ….

بعد از اینکه خبر تجاوز رژیم صهیونیستی به کشور محبوب لبنان، آن هم در میان درگیریهای طایفه ای و جنگهای به وجود آمده توسط جریان های تکفیری در این مرحله از تاریخ منطقه را شنیدیم، مطمئن بودیم که وعده پیروزی الهی بر دشمن و نقشه های کشورهای غربی و هم پیمانان آنان به فضل و همت و اراده مردان شجاع و قهرمان حزب الله و فداکاریهای مقاومت اسلامی محقق خواهد شد.

کاملا مطمئن بودیم که عملیات تجاوزکارانه صهیونیستی تکفیری در محور شبعا و مزارع آن و به طور کلی جنگ علیه لبنان به منظور تصفیه قضیه فلسطین و توجیهی برای ضربه زدن به مقاومت و حزب الله قهرمان بوده و بر اساس طرحهای صهیونیستی آمریکایی صورت گرفته است و به نظر می رسد رژیم متکبر صهیونیستی گاهی شکست هایی را که قبلا متحمل شده است فراموش می کند ودر نتیجه با قهرمانیهای مردان شجاع حزب الله که برای بیرون راندن دشمن صهیونیستی با هم متحد شده اند، نا امید و شکست خورده از میدان جنگ می گریزد.

امروز نیز دنیا شاهد است که تفنگهای مردان حزب الله به فضل خداوند در عملیات قهرمانانه مزارع شبعا و به حرمت شهدای قنیطره با هم متحد شدند و به یاری خداوند این مزارع گورستان صهیونیستهای متجاوز خواهد شد.

مجمع تقریب مذاهب اسلامی تجاوزهای رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم و بر تحقق فرامین حضرت آیت الله خامنه ای (حفظه الله) مبنی بر مسلح کردن مردم در کرانه باختری و حمایت از مقاومت تأکید می کند.

مجمع تقریب مذاهب این پیروزی مبارک در منطقه شبعا و مرزهای لبنان را به حزب الله قهرمان و رهبر فرزانه و شجاع آن، سید حسن نصر الله و نیروهای مقاومت تبریک می گوید و از همه گروه های فلسطینی و نیروهای مقاومت می خواهد تا برای مقابله با رژیم صهیونیستی با حزب الله در سنگری واحد بجنگنند و متحد باشند. پیروزی فقط از جانب خداوند شکست ناپذیر و حکیم است

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

٢٩/١/٢٠١٥